Téli hangulat reggel és este

szerda, január 11, 2017 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments


Az az igazság, hogy évek óta úgy érzem, hogy mindig csak "beesek" a karácsonyi vacsorára, s nem tudok kellően ráhangolódni az ünnepre. Míg egyetemre jártam, december első/második hetében volt vége a szorgalmi időszaknak, rajz-és féléves feladatok leadásának. Már ekkor sem voltam túl kipihent, de még karácsony előtt két-három vizsgát nem ártott letudni, így teljes volt a káosz. Mióta dolgozok, nem javult a helyzet, sőt! Mindig ilyenkor van a legtöbb határidő, így nem ritkák a túlórázások sem. Ráadásul a tavalyi évem elég húzós is volt, ezért úgy döntöttem, hogy most tudatosan fogok felkészülni, s ezt már novemberben elkezdtem. Nem kell nagy dolgokra gondolni, de pl.  a teás dobozokat feltöltöttem téli teákkal, sütöttem narancsos-fahéjas sütit, és becsempésztem a reggeli és esti készülődésbe is 1-1 olyan terméket, ami segít a ráhangolódásban, de persze azt is figyelembe vettem, hogy lehetőleg még a tél további részében is használhassam.


Az esti rutinba mi más kerülhetett volna, ha nem egy szuper illatú tusfürdő. Egyébként is nagyon szeretem az Avon Senses tusfürdőket, de a karácsonyi kiadások mindig különösen bejönnek nekem. Idén a Creamy Fantasy bizonyult jó választásnak. Mutattam a Páromnak is, de kértem, hogy csukja be a szemét, mert kíváncsi voltam, hogy illat alapján mire tippel. És igen, jól sejtettem: rögtön mondta, hogy ez karamell szirup. Persze mikor megtudta, hogy tusfürdő, rögtön mondta, hogy ez közös használatban lesz. :-D A csomagolással van egy kis problémám, ugyanis nagyon nehéz felnyitni a kupakot, vizes kézzel esély sincs rá, így mindig vigyázok, hogy ne csukjam rá teljesen. Az állaga picit folyékonyabb, mint egy karamell szirupnak, de tusfürdőnek tökéletes. ;-) Nem túl nagy, de krémes habja van, s úgy vettem észre, hogy egy pici szárítja is a bőröm, de lehet, hogy ezt inkább a hidegnek tudható be. Az illata bár nem marad meg sokáig a bőrömön, de tusolás közben is kellemes, bár én érzek a karamell mellett egy kis kesernyésebb mellék illatot is. A kedvencem benne, hogy nem túlságosan édes, mert a mandula és a só ellensúlyozza ezt. Aki hozzám hasonlóan nagyon hamar rá tud inni a túl édes illatú termékekre, annak érdemes tenni vele egy próbát. :-)


A reggeli rutinomba pedig az Avon Mega Effects krémes szemhéjfestékei közül a Yellow Gold árnyalatot vezettem (volna) be. Régóta vágytam már egy ilyen színre, de amennyire egyszerű árnyalatról volt szó, annyira nehezen találtam rá. Mindegyik túl sárgás, vagy túl hivalkodó volt az elképzelésemhez, hiszen én csak egy világos, enyhén aranyos színt szerettem volna, amit gyorsan felütögetek a szemhéjamra, s az szépen kiemeli és frissíti a tekintetem. Ehhez jöhet még egy szolid tusvonal, szempillaspirál és már kész is vagyok. Legalábbis így képzeltem. Sajnos nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet, ugyanis számomra túlságosan kemény és száraz a textúrája. Az ujjam melegétől bár lazul egy picit, de még ez sem elég. Sajnos a tégely nyílásának a mérete nem teszi lehetővé, hogy kényelmesen tudjak ujjal belenyúlni, így marad az ecset, de az sem igazán működik, mert nehezen tudja felvenni, s a szemhéjamra sem tudom szépen felvinni vele könnyedén. Persze, ha több rétegben, esetleg egy picit erőteljesebben próbálkoznék, jobb eredményt tudnék vele elérni, de a szemkörnyéken és nem szívesen alkalmazom ezt. Leginkább azért fáj érte a szívem, mert nagyon tartós, száradás után meg sem moccan, kezemről alig bírtam lemosni. A színmintát többszöri húzással készítettem, sajnos a szemhéjon közel sem lehet ilyen eredményt elérni, főleg csak a csillámok látszódnak, így erről nem is készült kép.


Próbáltátok valamelyik terméket? Mi a kedvenc téli tusfürdőtök és sminkterméketek? 


4 megjegyzés:

  1. A tusfürdőt használom és nagyon kellemes illata van, habár az az igazi durva karamellélmény elmaradt.

    Jó, hogy visszatértél! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anna, nagyon aranyos vagy! :*

      Igen, nincs tipikus karamell illat, de én nem is bánom, talán pont ez tetszik benne. :)

      Törlés
  2. Én is elhasználtam ebből a tusfürdőből egy flakonnal, de amit újra fogok venni inkább, és szintén karamellás, az az ISANA miss cara mella tusfürdő.
    Nekem az valahogy jobban tetszik. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Instagramon láttam, hogy nagyon sokan szeretik azt a tusfürdőt, kíváncsi is lettem rá nagyon, de nekem az túl édes volt. :( Tudtam, hogy pár alkalomnál többször nem tudnám használni, ahhoz meg túl sok egy akkora flakon. :D Nem is értem, hogy miért nem csinálnak kisebbeket. :(

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...