Ecsetek az Avontól

hétfő, március 27, 2017 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments


Nagyon régen szereztem be utoljára ecseteket, s igyekszem is nem felhalmozni őket(bár sokszor nem könnyű megállni, hogy ne rendelgessem őket sorban :D ), inkább csak olyanokat veszek, amikből még nem találtam meg az igazit vagy annyit használtam már, hogy úgy érzem ideje lenne lecserélni. Nemrégen az Avon bevezetett néhány új ecsetet, melyek közül hármat teszteltem, szigorúan olyanokat választva, melyek tényleg hiányoznak, vagy pótlásra szorulnak a készletemben.



Összességében mindegyik, általam próbált ecsetről elmondhatom, hogy ránézésre nagyon jó minőségűnek tűnnek, nagyon selymesek a szintetikus szálak, így nagyon kellemes érzés amikor a bőrömhöz érnek. A kedvenc részem bennük egyértelműen a nyél: a formája miatt nagyon jól kézre áll, míg a matt, bársonyos felület gondoskodik arról, hogy ne csússzon rajta a kezem, s nem mellékesen nagyon jól is néz ki. Mindegyik ecset végén megtalálható fényesebb fekete betűkkel a márkajelzés, viszont az nem szerepel az ecseteken, hogy milyen használatra szánták őket. Utóbbit nem igazán bánom, hiszen a háromból csupán egy ecset van, amit kizárólag arra használok, ami az eredeti funkciója.

A púderecset mérete elsőre meglepett, kicsit kicsinek tűnt (pedig nem sokkal kisebb, mint az eddigi púderecseteim), de használat közben ez egyáltalán nem tűnik föl, kényelmesen lehet használni. Persze gyorsabban lehetne vele haladni, ha nagyobb lenne, de az az 1-2 másodperc nem sok idő. Tökéletesen lehet használni por- és kőpúderekkel is, jól felveszi és leadja azt. 
A pirosítóecset a formája miatt keltette fel a figyelmem, ugyanis még nem volt korábban ilyen formájú ecsetem. Első használatkor éppen ezért nem is annyira esett kézre, de könnyen belejöttem, bár még mindig úgy gondolom, hogy nem ez a legideálisabb forma pirosításhoz, legalábbis számomra, hiszen addig szuper, míg felviszem a pirosítót, de az eldolgozáshoz már nem annyira kényelmes nekem, de nem lehetetlen. Viszont nagyon bevált kisebb területek púderezésére (pl. szem alatt) valamint highlighter felvitelére is.
Végül a tusecsetet próbáltam ki hatalmas várakozással, aztán újratervezéssel, ugyanis nekem tusvonal húzásra egyáltalán nem vált be, egyszerűen túl vastag hozzá, én pedig a vékony, cicás tusvonalakat preferálom. Kicsit csalódott voltam miatta, hiszen nagyon keresem a jelenlegi kedvencem utódját. Igazság szerint csupán véletlenül vettem ki ezt az ecsetek közül, amikor a szemöldökporhoz kerestem az ecsetem, de annyira bevált erre a területre, hogy azóta csak ezt használom. A szálai kellően mereven ahhoz, hogy a szemöldök szálai közé fel tudjam vinni és egy kicsit eldolgozni a port, s ezzel nagyon természetes hatást tudok elérni.




Próbáltátok már az Avon új ecseteit? Van esetleg a kívánságlistátokon valamelyik darab?


2 megjegyzés:

  1. A pirosítóecset nekem is megvan, és imádom, csak éppen én kontúrozásra használom :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is kifejezetten nagy kedvenc. :) Én ritkán kontúrozok, de abszolút el tudom képzelni hozzá, majd ki is próbálom. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...