5 nagy kedvencem az elmúlt hónapokból

kedd, április 18, 2017 Ági - Niceties in my life blog 3 Comments


Nagyon régen volt kedvences poszt nálam, pedig nagyon szeretem az ilyen bejegyzéseket olvasni is és készíteni is. Mivel az utolsó ilyen bejegyzés óta elég sok új terméket próbáltam ki, így akár nagyon hosszú is lehetne ez a bejegyzés, de ehelyett inkább új döntöttem, hogy limitálom a mennyiséget, s az első 5 dolog, ami eszembe jut, jöhet ebbe a bejegyzésbe, így biztosan csak az aktuális legek lehet itt most. :)


Ritkán van olyan, hogy egy tusfürdőt közvetlenül egymás után többször is újraveszek, de a Palmolive mild&sensitive illata most annyira jól esik minden zuhanyzáskor, hogy legalább 3-4 tubussal használtam el belőle az elmúlt időszakban. Illetve használtunk el, mert Tomi is kedveli az illatát, s ha elutazunk valahova biztos, hogy ebből viszünk magunkkal, mert annyira friss tisztaság illata van, hogy mindkettőnk szívesen használja. 
Még január elején, a karácsonyi ajándékcsomagok kiárusításán vettem egy tusfürdőből és testápolóból álló Dove pisztáciás csomagot. Mivel nem szeretem, ha több testápoló is fel van bontva, így nem is akartam elkezdeni használni, de nem bírtam megállni, azóta pedig gyakorlatilag nem is nyúltam más után. Azt hiszem, az a legnagyobb kedvencem benne, hogy nem nehéz az állaga, mint amihez a hűvösebb hónapokban hozzá vagyok szokva, de ennek ellenére tökéletesen elegendő nekem most a hidratáló képessége. Esténként szoktam használni, egész hamar beszívódik, de annyira nem gyors, hogy reggel is kedvem legyen elővenni(szerencsére nincs is rá szükség). Nagy finom illata van, ami nagyon tetszik a bőrömön is, de reggelre már nem igazán érzem, de ezt nem is bánom, hiszen akkor inkább a parfümömet szeretem érezni magamon. 

És ha már parfüm... Régóta nem volt olyan parfümöm, ami ennyire rabul ejette volna a szívemet, mint az Avon TTA in love nevű darabja. Sajnos a képen már csak egy használatnyit láthattok, ami azóta már a bőrömre is került, pedig igyekeztem vigyázni rá, de sajnos eddig tartott. Annak ellenére, hogy inkább tavaszi illatnak mondanám, télen is előszeretettel nyúltam utána, sőt szerintem bármikor szívesen fújnám magamra, annyira magaménak érzem. Elég sok parfüm sorakozik most a polcomon, de biztos vagyok benne, hogy hamarosan újra fogom venni. Egyszerűen IMÁDOM! Volt róla már szó a blogon, ITT olvashattok róla bővebben.


Azoknak, akik már a szünet előtt is velem tartottak, ismerős lehet a Lirene arckrém (ITT írtam róla), s nagyon örülök, hogy ez volt az egyik általam tesztelésre választott arcápoló a márkától, mert hamar nagy kedvencem lett. Igazából semmi extra, de mindent tud, amit én jelenleg elvárok egy hidratáló krémtől: könnyed, hamar beszívódik, kellemes az illata, s nem mellesleg remekül hidratálja a bőröm. Télen is bátran nyúlhattam utána, mert tökéletesen elég volt a bőrömnek, amit alig akartam elhinni a korábbi téli időszakok után (bár a bőröm is változott, nem volt annyira vízhiányos, mint korábban).
Végül egy örök téli kedvencem a Balea téli, limitált kiadású kézkrémje. Nagyon sűrű, nehéz krém, így csak esténként használom, de akkor nagyon puha, ápolt kezekkel ébredek, a húzódó érzést el is felejthetem. Sajnos lemaradtam arról, hogy vegyek 1-2 tubussal tartalékba, így csak remélni tudom, hogy október környékén újra a Dm polcain találom majd. 

Nektek mik azok a termékek, amik az elmúlt hónapokban nagy kedvenceitek voltak? Próbáltátok valamelyiket a fenti termékek közül?


3 megjegyzés:

  1. A Dove testápolót és tusfürdőt én is nagyon szeretem, isteni az illatuk. Most a körtés a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom a dove-imádókhoz, az ünnepek alatt a családnak a pisztáciás tusi-testápoló kombó volt meg, nehéz volt megállni, hogy ne hozzam magammal haza, annyira bejöttek, pedig nagyon érzékeny bőröm van és utálok testápolózni is.

    VálaszTörlés
  3. Még egy Dove szimpatizáns jelentkezik :) Nagyon szeretem, és kísérletező kedvemben több Dove testápolót is próbáltam már. Nagyon szeretem az illatot, a fejemben a tisztasággal kapcsolódik össze, a sötétkék a kedvenem mindenből (izzadásgátló, tusfürdő, testápoló).

    A Balea kézkrém nekem is egy kedvencem, ha télen bemegyek a DM-be, mindig veszek belőle egyet :D Azt hiszem most három bontatlan áll itthon, ami egyrészről szörnyű (olyan felhalmozó kismókus vagyok), másrészt pedig szeretemimádom, és nem csak a kezemre kenem, hanem más extraszáraz területre is, pl. a lábamra.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...