Ellentétes kedvencek | Avon kézkrémek

hétfő, május 15, 2017 Ági - Niceties in my life blog 1 Comments


Azt hiszem, nem túlzás, ha azt mondom, hogy imádom a kézkrémeket. Na nem mindet, nyilván megvannak a kedvenceim, amik váltakoznak, hiszen pl. az időjárástól és a napszaktól is függ, hogy melyik darab után nyúlok. Mivel nagyon nem szeretem, ha húzódik a bőröm, így gyakorlatilag mindenhol tartok 1-1 tubus krémet, ahol megfordulok: van a hálóban, a nappaliban, a táskámban és természetesen az irodában is. Legutóbb két Avon kézkrémet próbáltam, s most megosztom veletek, hogy melyik mire és mikor nyújt megoldást nekem. 


A Planet Spa afrikai shea vajas kézkrém csomagolása levett a lábamról, annyira jól mutat együtt ez a szín és forma, na meg szuper, hogy matt a felülete, így még krémes kézzel sem igazán csúszkál. Az illata elég édes, de még abszolút az a kategória, ami nem túl sok nekem, legalábbis ekkora felületre felkenve nem az. Mivel elég sűrű az állaga, így én este, lefekvés előtt szoktam használni, s reggelre sokkal hidratáltabb és puhább a bőr a kézfejemen. 1-2 alkalommal használtam nap közben is, de nem szívódik be annyira gyorsan, mint ameddig kibírnám, hogy ne nyúljak semmihez. Ez alól kivétel, amikor takarítás után leülök  a kanapéra, mert a szárító hatású vegyszerek még úgy is nyomot hagynak a kezemen, ha gumikesztyűt használok, így ilyenkor jöhet ez a krém és egy rész az Agymenőkből. :D


A másik új kedvenckém a Naturals vonalból származik, s rögtön felkaptam a fejem a mandula és liliom illata miatt. Kicsit kesernyésebb illat,mint amire számítottam, de számomra egyáltalán nem zavaró. Az állaga nagyon folyós, érdemes is vele vigyázni, mert az elején nekem is volt pár olyan alkalom, amikor a kupak kinyitása közben sikerült megnyomni a tubust, így már le is cseppent a padlóra  vagy az asztalra. Viszont pont az állaga miatt nagyon hamar beszívódik, éppen ezért én az irodában használom, mert így nem probléma, hogy szinte minden kézmosás után krémezek, mert pár pillanat múlva, már egyáltalán nem érzek ragacsos réteget a bőrömön. Szerencsére a hidratálással itt sincs probléma, legalábbis a következő kézmosásig elfelejtkezhetek a feszülő érzésről.

Amennyire ellentétesek tulajdonságai a két krémnek, annyira lett mindkettő nagy kedvenc nálam, így bátran  ajánlom őket nektek is, ha valami ilyesmit kerestek. Remélem, nektek is így be fog válni. :)

Használok rendszeresen kézkrémet? Mi a kedvencetek? próbáltátok már valamelyiket ezek közül?



1 megjegyzés:

  1. A Planet Spa kézkrém nagy kedvencem lett. :) Már hármat elhasználtam belőle.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...